w sprawie informacji o wykonaniu planu finansowego rachunku dochodów i wydatków związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 za 2020 r.
Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 713 ze zm.) oraz art. 65 ust. 13 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 568 ze zm.), Wójt Gminy Lidzbark Warmiński zarządza co następuje :
§1.
Przestawia się Radzie Gminy Lidzbark Warmiński informację o wykonaniu planu finansowego rachunku dochodów i wydatków związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, na realizację inwestycji z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych, zgodnie z załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.
§2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.